Thursday, May 26, 2011

Sekali lagi aku gagal. .

Lama aku x update blog aku nie kan.. Erm.. Aku bz lah kebelakangan nie.. Aku bz bekerja mencari rezeki yg halal, bz melupakan seseorang, bz mencari someone yang bole membahagiakan aku.. Dan 2 bulan lepas aku menjumpainya tetapi hari ini aku rasa sangat2 kehilangannya.. Aku gagal untuk mengekalkan hubungan yang sudah pun terjalin 2 bulan bersamaan dengan hari ini.. Hubungan 2 bulan ini cukup bermakna bagiku kerana dengan secara tidak sengaja aku telah memberi hatiku pada dia.. Aku telah pun membalas cinta yang di beri padaku tetapi sejak kelmarin kami dingin.. Dia seolah-olah mencari di mana kesalahan ku agar hubungan kami renggang dan seperti sekarang langsung tidak mendengar khabar dari dia.. Mengapa semua ini terjadi padaku?? Apakah aku tidak layak untuk menerima cinta daripada dia?? Di manakah kesilapan ku?? Sesungguhnya aku buntu memikirkan semua ini.. Aku mencari di mana kelemahan ku.. Apakah yang tak kena dengan aku?? Kenapa aku di perlakukan sebegini?? Kenapa harus terjadi padaku?? Adakah dia lakukan semua ini hanya alasan untuk menjauhkan diri daripada aku?? Dia tuduh aku tipu dia, dia kata aku menyakitkan hati dia.. Dalam tempoh sesingkat ini dia tidak tahan dengan perangai ku yang menganggap sambil lewa dengan hubungan kami.. Kenapa aku di tuduh sedemikian rupa?? Buruk sangat kah aku ini?? Jahat sangat kah aku pada kau sehinggakan kau menuduh aku yang bukan-bukan.. Apa kau tidak mengerti lagi perasaan aku terhadap kau.. Pengorbanan ku selama ini kau tidak hargai.. Kau di dalam kesusahan aku cuba untuk tolong kau, beri kau semangat, semua itu kau tidak hargai.. Aku bukan mengungkit tapi aku nak kau ingat semua itu.. Kerana aku sayangkan kau.. Aku cuba jaga hubungan ini, aku dah buat sehabis baik untuk meyakinkan kau yang aku benar-benar menyayangi kau, tapi kau tidak nampak.. Apa kebaikan yang aku buat kau tidak nampak langsung, yang kau nampak adalah mencari kesalahan aku.. Jangan jadikan semua itu alasan, kalau kau dah tak sayangkan aku lebih baik kau tinggalkan aku.. Aku memang tidak layak untuk mendapatkan cinta tulus mu FAHMI.. Layanan kau terhadap aku cukup berbeza dengan "girlfriend2" kau sebelum ini.. Apa yang kau story dengan aku pasal diaorang sangat terbaik buat kau.. Kau ada masalah dengan diaorang sanggup kau lakukan apa sahaja sehinggalah kau sanggup drive thru ke KK untuk memujuk dan menyelesaikan masalah kau dengan dia.. Tapi aku kenapa tidak sama dengan diaorang eh?? Kenapa aku berbeza dengan diaorang?? Aku tidak layak kan FAHMI untuk kau perlakukan macam itu?? Aku mengerti maksud mu sehinggalah kau texting aku ~~

" Ckup tsiksa aq ko bt ain.. Aq brubh dan jrg sms ko tau jwb pngln mu bru2 ni sbb aq cari dmana kelemahanku.. Slalu tringat mgapa ko sggup tpu aq.. Dan td ko cuba tgkkn benang yg basah.. Dan kaw ndk pena bg aq pluang bckp tuk aq luahkn apa yg tpendam.. Aq ndk prlukn apa2 dri ko slain ksh syg dan cinta yg tulus dr ko ain.. Tp ini yg ko bt pdku.. Apa slhku.. Aq bkn mo tuduh ko menipu aq, cuma aq mo pastikan kbnarannya.. Dan aq mo ko jujur sak td.. Mgkn aq bslh jg sbb lmbt ungkit cita ni pd ko.. Maafkn aq.. Dan aq maafkan soma kslhan mu dlm sedar atau x.. Assalamualaikum.."

Itulah text sms yang terakhir kau berikan pada aku.. Sehari suntuk aku sms n call kau, tapi semua itu kau tidak jawab.. Apa kesalahan ku sehinggakan kau berkata macam tu terhadap aku?? Sesungguhnya aku tidak memahami apa yang tersirat dalam semua kepuraan2 ini.. Bila rasaku ini rasamu.. Untuk pengetahuan kau FAHMI, aku tidak pernah ada niat untuk menipu dalam hubungan ini.. Segala kejujuran yang ada padaku sudah pun aku keluarkan untuk kebahagiaan kita bersama.. Apa lagi yang tak kena?? Apa lagi yang kau mahu sebenarnya dari diriku ini.. Erm.. ~~ Tapi mungkin juga aku pentingkan diri sendiri.. Terpulang pada kau, apa jua tanggapan mu terhadap ku aku biarkan.. Aku sukar memikirkan apa yang perlu aku buat untuk pulihkan semula hubungan kita.. Buat masa ini, biarlah kau dengan life kau, dan aku dengan life aku.. Aku harap kau temui ketenangan yang kau cari selama ini.. Dan aku pun mencari ketenangan dan mencari kelemahan ku.. Apapun keputusan aku serahkan pada kau dan aku cuba terima dengan redha.. Mungkin aku bukan yang terbaik untuk kau.. Terima kasih CINTA !

No comments:

Post a Comment