Monday, May 30, 2011

Gembira tp Sedih..

Mood aku semalam seakan2 membuatkan aku terbang d awang2an.. Sangat2 gembira bila dapat sms daripada dia wlupun sms req Digi iaitu "Please Call Me Back", tapi ia sangat melegakan hatiku dan menggembirakan bagiku.. Tapi bila malam semakin larut, tetiba mood masing2 berubah menjadi kelam, segelap malam d langit.. Ia hitam, sangat2 keruh keadaan tersebut.. Entah kenapa hatiku ini menjadi keruh tetiba.. Terlalu kesal bila menaip pesanan ringkas sebegitu dan hari ini aku tak dapat menghubungi dia seperti 3 hari yang lepas.. Kenapa lah ia terjadi lagi ?? Terlalu berat untuk aku lalui semua ini.. Sukar aku menghadapi situasi sebegini.. Terlalu sayang kah aku dengan dia.. Terlalu cinta kah aku dengan dia sehinggakan apa yang berlaku terlalu rumit untuk aku hadapi.. Kenapa ia berlalu begitu pantas sekali ?? Semua telah berubah.. Terlalu payah untuk aku hadapi nya.. Biarlah masa yang menentukannya.. Aku terima dengan redha ketentuanMu Ya Allah..

No comments:

Post a Comment